CINTAF România asigură consiliere, organizarea şi furnizarea serviciilor funerare de cea mai bună calitate, devotaţi cerinţelor şi aşteptărilor clienţilor noştri. Furnizarea serviciilor funerare include asistenţa complet personalizată oferită familiei persoanei decedate, de la prima convorbire telefonică şi până la finalizarea procedurilor funerare. Pe parcursul întregului proces asigurăm transparenţă totală în comunicarea cu cei implicaţi.

Dacă doriţi să aflaţi mai multe detalii despre serviciile de asistenţă funerară CINTAF sau despre modul în care puteţi beneficia de serviciile noastre vă invităm să ne contactaţi direct. Echipa noastră vă va oferi toate informaţiile de care aveţi nevoie.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

În ce constă serviciul nostru?

Serviciul nostru este reprezentat de un contract de prestări de servicii funerare, aplicabil oricărui angajat sau colaborator al companiei sau instituţiei contractante. În baza acestui contract, CINTAF va oferi asistenţă funerară şi va asigura furnizarea serviciilor funerare complete.

Ce durată are contractul?

Contractul CINTAF are o durată standard de 1 an, cu posibilitatea prelungirii sale.

Când are un abonat dreptul la furnizarea serviciilor funerare?

Din momentul semnării contractului toţi abonaţii incluşi în contract au acces imediat la serviciile funerare definite.

Cine plăteşte ratele?

Responsabilitatea plăţii ratelor aferente contractului revine angajatorului (companie, instituţie, asociaţie).

Poate fi aleasă o anumite firmă de pompe funebre pentru prestarea serviciilor?

Da. Contractul CINTAF garantează libertatea alegerii unui furnizor preferat de către titularul contractului.